Med nyvunnen respekt

Jag kan tycka att det är lite konstigt att Ebba Von Sydow kritiserar den trend hon själv var först ut med och skapade här i Sverige, modebloggandet. Beror det på att hon inte längre är störst, bäst och vackrast eller har hon faktiskt tagit sig en funderare. För vad man än anser om fröken Sydow så kan man väl inte annat än hålla med och att hon har vissa poäng i det hon skriver.  Jag ser i alla fall på Ebba med nyvunnen respekt..

Sen är det fruktansvärt kul med att modebloggmaffian alla är bästa kompisar och syskon med varandra. Om man inte heter Engla, är gift, har barn och bor ute i skogen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

nej nej nej. asså arn var ett skämt.

Postat av: Juliaaaaaa

hahaha lägg av! du e asrolig. jag berättar nästa vecka vem det är, OM det gått bra vill säga.... annars går jag och begraver mig i en bajshög.

Ja! Jag tror det kan bli roligt. Spännande om inte annat. Gillar du hiphop? Då kommer du ha trevligt. Inte? Då kommer du bli ledsen.

2008-08-22 @ 18:20:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback