Today is the day

Imorgon kommer min syster hem från Mallis och i med att hon är lie egocentrisk och gärna vill vara störst, bäst och vackrast så skall jag hänga med till flygplatsen så hon kan fortsätta leva i hennes drömvärld där allt krestar runt henne. Vi har städat och städat för hennes hemkomst och tro mig att höra en dammsugare här är ett exotisk ljud. Hoppas hon är brun men inte alltför brun eller jo helst orangebrun som man ser ut som om man sovit varje natt i ett solarium istället för sängen...osexigast ever. Jag älskar när man är utomlands och kan se vilka som är britter på mils avstånd. De är de som säger look at my tan när de ser ut som lobsters, har ruttna tänder och har på sig baddräkt.

Skall ut nu med Sara. Fick säga att jag skall sköta mig några gånger om och till sist gick hon med på det trots att hon inte trodde mig. Jag har kollat upp tider på västtrafik så jag inte skall komma en sekund försent all for you (skall börja göra det för dig Nickie med).

Skall till pappa imorgon och äta skaldjur. Har inget emot att det blir en tradition då skaldjur är det bästa jag vet (efter julbord...jo man kan ha det som älsklingsrätt, i alla fall löjrom). Skall ta med mig min The Officebox så han kan se what the fuzz is allt about. Han har inte sett ETT ENDASTE AVSNITT av The Office....horror. Det tog Alex fem avsnitt innan han förstod att det var en mockumentär.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback