Hattfnatt



Det här hända visst idag i händelsernas stad Göteborg och jag säger som pappa, säkert en kärring som körde, en kärring eller en gubbe i hatt. Hade han inte sagt gubbe i hatt utan man i hatt så skulle det finnas ytterligare två misstänkta, Peter Seipen och Papa Dee. Fast något säger mig att Papa Dee håller lite låg profil nu för senast han visade sig ute slutade inte kvällen riktigt som tänkt och alla pratade om det veckan efter. Det trodde jag aldrig om honom och hur tänkte han där frågade sig många och jag håller med för hur tänker man när man sätter på sig vissa plagg han bär. Fashionpolice eeeoooooeeeeoooooeeeeooooo.

Gottegäng:


Kommentarer:
Postat av: jacob

inget annat än fantastiskt hur du i ett inlägg om en spårvagnsurspårning lyckas väva in och mer eller mindre nedvärdera tre av sveriges smusigaste män.

2008-12-30 @ 10:19:24
Postat av: anna braun

stop it stop it jag får storhetsvansinne och det brukar jag redan få på fyllan....hehe. gott nytt år!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback