Lillepluttlandet

Jag kallar Sisjön för lillepluttlandet för allt är så litet där. Den stooooora lekplatsen är inte så stor efter man gått och blivit tonåring utan då är den en sandlåda med en ruschkana, gungor och lite grejer man kan hänga och slänga sig i. Martin som bodde längst ifrån mig tar det fem minuter för en att gå men när var mindre var det en evighet. Dessutom ser alla hus likadana ut fast med olika färger och allt är så på varandra att ens grannar bort nästan i ens hus och vice versa. I fredags skulle dom tända granen på gården vilket visade sig vara ett träd på 5 meter.



Kommentarer:
Postat av: Julia

Du har fått mail :)

Postat av: ....

Det är ju kul att du lyckas nämna Martin i din blogg men helt utelämnar mig som bodde enbart 50m ifrån dig...Min gård var i alla fall flerfärgad istället för er fula bruna gård!!!



P&K



PS. Rolig blogg förresten. DS.

2008-12-07 @ 18:53:49
Postat av: anna braun

vem där?

2008-12-08 @ 17:45:15
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-08 @ 17:49:29
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback