Blodig och blödig

Idag skulle jag luncha med Daniel och därefter ta mig hem. Tänkte svänga förbi Lagerhaus för att köpa ett vykort och där släppte det. Köpte massvis med vykort, hjärtsugrör, hjärtfrying pan som man skall steka ägg i, rosa diskborste, disktrasor och annat. Sedan när jag väl var igång kunde jag gå på de lite tyngre grejerna. Det blev två klänningar, två tunikor, strumpbyxor, underkläder, två sjalar, tre armband, dagbok, doftljus, ett halsband, fyra nagellack, läppglans, rökelse, min favorite, två kort som man kunde köpa för att stödja fattigdomen i Indien (höll jag på att skriva) med mer. Jag menar motarbeta fattigdomen. Nu sitter jag med en aning ångest.

Idag har jag varit extremt blödig och kände för att krama den gamla tanten bredvid mig i kön på Lagerhaus som började prata med mig och sedan kassörskan som tog betalt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback