Dag 2

Dag 2 i mitt mycket effektfulla liv. Idag skall jag hinna med att söka CSN eller i alla fall komma på hur man gör med min e-legitimation för det har jag glömt av. Sedan skall jag städa mitt rum, försöka sätta ignåg min videdokamera jag fick i oktober och gå på bio med pappa. Jag bestämmer film självklart men när vi skall gå vid barntiden 18:00 är inte utbudet lika stort. Eller vad sägs om Bee Movie? I och för sig vill jag se den men inte på svenska. Pappa ville Arn, jag satte maten i halsen. Nej nej nej, det blir det inget av lilla gubbsen.

Mina tabletter igår fungerade mycket bra. Man kan säga att jag däcka med laptopen i knät men det låter så vulgärt, som om jag faktiskt vore en tablettmissbrukare. Jag somnade in som en liten prinsessa ett tag men vaknade till som om en högre makt ville att jag skulle vakna och se "Medium". Sedan somnade jag om och här sitter jag nu.

Nu är Alex i Milano och gör sånt här:

image645

image646

En av de vackraste låtarna någonsin: Van Morrison - I'll be your lover, too

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback