Find you. Love you.

Jag skulle nog kunna säga att det har varit en skitvecka, att igår var en skitdag och att det med all säkerhet kommer bli en skithelg. Igår somnade jag först vid nio på morgonen, satte klockan så jag skulle vakna elva och klarade att gå upp först vid tolv för att ta mig in till stan. För där skulle jag betala kåravgift, ta mig till skolan för att få reda på att skolan började i måndags men vi glömde ta med det i schemat och halvt frysa ihjäl. Då var jag sedan innan sur så jag lyckades inte att ta mig hem utan tog mig till närmsta biograf för att se på film men mig själv. Biografen var sjävlklart inte tom, det var 15:00 bion och då var den som väntat fullpackad med 60åriga tanter som alla tyckte att Kiera Knightley var på tok för smal. När jag väl klarade av att ta mig hem såg jag framemot att se Sverige köra över NaziTyskland i EM.  Det gjorde vi självklart inte och jag känner att det kan vara min karma som smittat av sig på hela Sverige så be afraid, be very afraid.

Gårdagens bästa, om det nu finns något sådant, var att det verkade vara alkoholisternas dag igår. Hela avenyn var fullt av dom och de måste väl ha ett mer tragiskt liv än mig? Inte? Nähä. En hade på sig superheta cowboysboots med som jag fick skratta lite åt. Sedan precis när jag höll på att somna in fick jag ett sms som innehöll citat från filmen Atonement (som för övrigt var den jag såg) och sådant är alltid kul. Inte för att jag blev glad för smset i sig utan att det är lite slibbigt att citera saker som "Find you. Love you. Marry you and live without shame", även om han inte syfta på att det är hans planer med mig.

Nu skall jag till min psykolog. Lite otippat kanske? Nähä? Inte det med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback