Happy new year

Jag är faktiskt glad över att vara tillbaka i Göteborg. Jag vill slå ett slag för växthuseffekten och vad den gör med Göteborg för här är klimaten en aning mildare än i Estocolmo. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl flera gånger om och jag som hade klätt mig efter Göteborgsväder kände för att skippa jeansen och hade bara med mig massa klänningar och strumpbyxor. Det första vi gjorde när vi kom fram till stada var att göra den enda rätta, köpa vantar och vi fingrade allt på ett paraply. Nästa gång jag besöker vår kungliga och vackra huvudstan skall det vara 40grader varmt och strålande sol.

Vi tog oss dit med tåg och x2000 har aldrig känt så långsamt, kanske frör det inte var x2000, och på vägen hem åkte vi flygplan vilket jag tackar gudarna för. Att vi ens kom hem i huvudtaget kändes som en skräll då det fanns 4 platser kvar på en nattbuss och vi aldrig trodde det skulle finnas platser kvar på flyget men nån gång får det alltså gå ens väg.

Vi fikade med Alyossa, åkte till Gunilla och firade nyår, var på fest någon annanstans i Stockholm och var hemma hos Jakob och Frida. Jag hann även med att få tre nyårspussar av samtliga snygga (och homosexuella) killar och träffa min faster som jag aldrig träffat innan.

Igår märkte jag allt att Alex var lite småsur på mig, kanske med all rätt, så jag höll mig lite lugn så vi får hoppas att det gått över tills nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback