Jättelyckat

Har passat barn idag. Det gick bra om man bortser från att ett av barnen verkar sky mig som pesten och grät konstant, förutom när hon åt Balerinakex. Därefter stod det mellan att åka hem eller ta mig in till stan för att gå i affärer ännu en gång. Jag valde det sistnämnda och tji där fick jag, ALLA affärer stängde klockan 19:00 till och med de i Nordstan swå jag har fått underhålla mig genom att kolla på vilsna tonåringar med regnbågens alla färger i håret, köpa skvallertidninger och nu sist sitter jag på 7 Eleven längst upp på Avenyn (kom hit!) och väntar på att Alex skall ringa. Alex och jag skall leka, han är just nu på jobbet och borde ha slutat. Men det har han antagligen inte och i med att inte har en mobil för tillfället får jag snällt sitta här och vänta på att han får tag i en mobbe och kan ringa och säga att han hämtar upp mig.

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Såg att du kommenterat Helena Flodéns blogg, mina nya favvo-aliens. Mein Gott! Hoppas att allt är bra med dig! Tjo!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback