Facebook is resulting in social drama for me

Så nu kan jag inte sova. Det är nu jag skall ha mitt egna förråd av sömntabletter men det är okej jag kollar på sports mum and dads och dom är helt crazy. Gick in på mitt facebookkonto för se om Svante är hemma in Sweden då han så käckt GAV BORT sin mobil till en taxichaufför i Rumänien där han pluggar så det är lite svårt att nå honom. Han är inte hemma, han är fortfaarande kvar och jag tror det har något mer att göra att ölen kostar typ en krona styck. Så ja, jag förstår honom. Jag stör sönder mig på att jag blev av med min mobil där jag hade ett sådant härligt klipp på honom, han är verkligen världens bästa. Det finns en världens bästa mamma, Alex, Daniel, Emil och Svante, ja jag tror det är dom.

När man tar bort sin facebookkonto (man kan inte ta bort den, bara inaktivera) så får man kryssa i varför. Detta valaternativ finns: facebook is resulting in social drama for me. Så det får det absolut bli, men det är typ sant, man blir helt galen av att ha så koll på alla. Han är sur, hon är ledsen, en annan är kär och fem stycken har taggat sig när de kysser någon gammal flört till en. Nej, då vill jag inte veta. Alla andra får leva sina liv så lever jag mitt, alldeles ensam.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback