Golden boys

image921image920

I med att jag är som jag är så var jag vaken inatt och såg MTV Movie Awards då det visades (döööööh). Inte jättekul men hellre det än någon bajscifiserie så 6:an. Tompan var där och gjorde väl sitt smartaste drag i media på flera år. Kom dit snygg, solbränd och gjorde inga konstigheter. Sedan var Depp där och såg precis ut som han gjorde för 15 år sedan. Han hade klippt sig och såg ut som en rörmokare och gick bredbent som han hade världens största paket. Förlåt han såg ut  som en nyklipp, rörmokare med stort paket som är rik, snygg och känd. Rent estetiskt går det väl knappt inte att klaga på honom och han verkar vara en trogen familjefar som älskar sin fru och barn allra högst. All cred till honom för det men annars tycker jag han är ganska ointressant, jag själv skulle välja Aaron Eckhart före honom alla dar i veckan. Där snackar man charm.

Så nu måste jag städa om Alex skall kunna bo här. Vet dock inte om han bor hos Pelle om det är ledigt där eller hos oss men jag behöver i alla fall städa, tyvärr.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback