Kurvor

Nu skall jag snart in för att hänga med min vän Nickie och alla som vill får hänga med så det är bara att höra av sig. Imorgon spelar Österrike som med 99,9999% chans kommer förlora alla sina matcher så skiter jag i det. Den fjärdedelen i mig som  är österriksk får vara patriotisk och heja även om jag mest gör för att kunna sprida mina chanser på avancemang från gruppen med något lag från ett land jag kan säga härstamma ifrån. Synd bara att det är från Österrike farfar skall komma ifrån. Tänk om jag vore en fjärdedels spanjorska, då hade oddsen varit på min sida men som vanligt är dom inte det. Det är lite synd att jag aldrig har fått uppleva min farfars Wien eller att min pappa aldrig har fått göra det. Han flydde undan kriget, hans mamma deporterades och när farfar Josef kom tillbaka hade hans lägenhet plundrats, vad han trodde hade tagit deras ägodelar och hade inga planer på att lämna tillbaka det och lägenheten var en affär.

Jag tycker det är ett himla tjat om att tycka om sina kurvor. Alla runt 100 kilo som Hertiginnan af Uppsala till 50kilotjejen Carin da Silva älskar sina kurvor. Är det verkligen möjligt att båda dessa kan prata om samma kurvor, Carin är juh fit som fan. Uppsalakärringen påstår sig ha timglasfigur och jag ser ut som Naomi Campbell.

Nu skall jag och mina kurvor göras i ordning.

För övrigt är jag fortfarande sur på min syster. Hon kallade mig "djävla slampa" igår när jag inte orkade ta telefonen vilket jag tycker var mycket roande. Att kalla mig djävla slampa berör mig inte det minst i med att jag inte är det. Jag är för fan oskuld på nytt, jag borde giftas bort i ett arrangerat äktenskap.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback