Oldies

När jag kollar på fotboll så håller pappa inte tyst en endaste gång, de vanligaste fraserna eller orden är utan tvekan "Hollywood" eller "han borde få en Oscar" till motståndare som  filmer och till domaren, "domaren är mutad". Detta har man hört i 22 år så¨det känns som fantasin är en aning urholkad.

I lördags var jag en sväng på Toscana där Nickie, hennes sambo som fyllde år och deras kompisar var och vi begav oss till Ritz l lite senare. Jag trodde att Ritz  var ett hotell att det skulle ha en liten hotellbar men fy fick jag. Det var om jag missförstod rätt en restaurang med en stor bar. Jag tyckte om det, lagom stort, lagom med människor, bra musik, fräscht., låg centralt och man behövde inte kännas sig rånad efter en fylla. Dräefter åkte vi til lPush där jag är varje helg numera har jag räknat ut. Jag var u¨bersocial och gick runt och mingla själv större delen av natten trots av vi var ett stort sällskap. Men jag kom därifrån med nya och gamla vänner.  Hörde att Amela och Iris var där men såg inte er? Såg ni mig och gjorde en turn and walk away? Det kan jag inte tro.

Fått mina sömntabletter nu och känner mig som en kärring på pensiönärshemmet. Städar dom mitt rum och ger mig chokladpudding til lefterrätt varje dag så flyttar jag redan imorgon tack!

Midsommarfirar du med  oss på fredag eller har du (och vi....höhöh) andra planer?

Sedan en liten tanke till Ntacha Peyre som visst blivit "påhoppad" av Pernilla Wahlgren som påståd att Natachas största önskan alltid gar velat bli känd och att hon tar varje chans att hamna i media som när hon berätta om sin bröstförstoring. Ahaa.....ah. Behöver man ens säga något mer om det där? Det är juh sant, från första början till nu har hon försökt sig på en karriär som den svenska syndenexpo i herrtidningar men som skulle resultera till kändisskap. När man visar upp brösten i Mooore vad vill man då? Förmedla konst som de högkulturella borgen skall uppskatta eller är inte bara vanliga utvik. Utvik som kan några drink/bikiniresor runt om i landet, en medveran i Paradise Hotel och gå ut så mycket som möjligt. Eller har jag missat något, var din ambition när du tog av dig bikini framför en kamera första gången att kämpa för kvinnors rättigheter där  de är förtryckta, dela ut majs och kosttillskott i Afrika och bilda människor om farorna med sex utan k ondom kan ge ? Men nu skall du till LA för spela in radio vilket låter såååå nytänkande i en stad där 80% av invånare talar spanska. Ta av dig bikinin igen. 


Kommentarer:
Postat av: amela

oh no, you know you are my favorite drunk!

Postat av: anna braun

thaaaank you, jag är juh inte alexs direkt :)

2008-06-18 @ 17:50:08
URL: http://sellout

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback