Something I can never have


Kommentarer:
Postat av: Sophia

Åh, är du NIN-fan, eller är det bara denna låt? Trent Reznor är fantastisk på att skapa musik och texter med känsla, om än att det kan vara enormt självdestruktivt. Kanske är det det som gör det så bra... (långt onödigt inlägg, sorry)

Ha en bra helg!

Postat av: anna braun

jag älskar lååånga kommentarer så länge det är inte spam som frågar hur mår du och sådan skit. jag är inte hardcorefan utan tycker bara om bra musik och det har dom gjort en del av. trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 13:10:20
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: alex

ok...trent reznor kan producera musik, men hans texter är tyvärr inte mycket mer än tom tonårings-poesi......ledsen sophia, men hans lyrik är fan nåt av det banalaste inom populär-musiken.



xxx alex

2008-06-20 @ 21:12:47
Postat av: Sophia

Alex: Tycker du? Men eftersom det bl.a. handlar om hans fd. missbruk av allsköns droger och hur han känner kring det osv, så kan jag inte hålla med. Skulle det vara nån tönt från Idol skulle jag förmodligen tycka helt anorlunda :)

2008-06-21 @ 01:36:52
URL: http://pixie83.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback