The D-day

Imorgon är det the big D-day på många sätt. Alex berättade för mig att han tänkte låna lite pengar av sin pappa och tänkte ringa imorgon. Aja, hur mycket skall du låna, 5, 10, 15? Nej nej 50 000 kronor. Good luck.

Och så är det den stora Sverigematchen, nu kommer det avgöras om Zlatan är Zuper eller Zämst som alla roliga rubriksättare sätter när de skall vara lite käcka med orden.

Nickie är motsatsen mot mig, hon tycker om att ta kort och hon tar kort på sig och andra i hennes sällskap. Jag hatar juh som sagt det av många anledningar men nu fick jag i alla fall se några svarvita och då behövde jag juh inte dö. Ni vet juh att jag sminkar mig very Mimi i Drew Carey Show.

Från att inte vilja vara med i bild så knuffa jag ut henne helt.



Bara jag.



Lite båda.


Kommentarer:
Postat av: Christina

Det sista kortet är SJUKT fint! Ser ju ut som värsta modellen!!!

Postat av: anna braun

nej men sluta (fortsätt fortsätt fortsätt) ;)

2008-06-09 @ 22:45:22
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback