Center of attention

Alex fick för sig att han mådde dåligt och åkte precis hem.  Dumpad på självaste lördagskvällen. Detta kan tyckas lite konstigt men nu kom jag på varför. Han skall självklart till Beckas fest där alla andra är förutom jag. Men det är okej, jag vet varför jag inte är bjuden. Jag skulle stjäla uppmärksamheten,  vara the center of attention, ja ni förstår.

Min begravning om en 2 år. Jag kommer nämligen inte bli äldre än 25, bara så ni vet. Fast jag tror dom kommer kalla mig för she istället för he.

image787

Challe är på Rubinen, should I stay or you shoud I go? Dododododododooo. Och så ringde Alex, han mådde bättre och ville ut. Sicken kille alltså. På med partyskorna nu alltså.

Kommentarer:
Postat av: Mattias Göteborgaren

nämen va tråkigt har dom dumpat dig fullständigt? va är det för tråkig stil?=/

2008-03-01 @ 22:25:36
Postat av: anna braun

sicken stil, den värsta av alla skulle jag säga. men han ångra sig


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback