Otålig

Nu börjar jag bli lite otålig. Daniel skulle på middag i stan klockan 19:00 först och fem minuter över ringde jag och fråga om dom var klara. Det var dom inte. Hallåååå vi skall juh till Tobbe juhhh!

Är det bara jag som tycker Heater Millis är värd vartenda öre hon får. Jag tror den där Paul har varit en riktig skit som både misshandlat henne psykiskt och fysiskt. Skall han vara ett helgon bara för att han var med i ett band som sjöng life goes on bra. Äääh. Jag tycker Beatles kan vara det mest överskattade bandet i världen, efter Kent då och hur mycket är 300 miljoner för honom? En piss i Mississippi. Hade min mor varit hårdare mot min far i skilsmässoförhandlingarna hade vi kanske inte suttit här nu. Men det är enkelt att vara efterklok.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback