The Shirelles

Under ett skede av mitt liv ägde jag ett tusental cdskivor. Allt från Yabba-dabba-dance till N'Sync och Björk. Det var Daniels gamla skivor han inte ville ha, en massa jag köpte vid skivaffären vid Centralen för en billig peng och andra som jag helt enkelt tog från affären. Jag var en livslevande Robin Hood men historien slutade inte med att jag blev folkets hjälte, fick halva kungariket och mitt livs kärlek. Jag behöver knappt utveckla hur det sluta ni förstår nog om jag säger såhär, mama was not happy. I alla fall det jag ville komma fram till är att mina skivor jag har nu, ett femtiotal, värderar jag högt och tycker artisterna är alldeles fenomenala. Det är alla Ani DiFrancos skivor, Under Byen, några soundtrack som till världens bästa Requiem for a dream, någon indisk skiva och The Shirelles. The Shirelles är världens bästa.

image839

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback