Tre amigos

Var inne på mitt uråldriga konto på nattstad.se och hittade den här bilden på mig och bröderna Gustafsson som jag känt hur länge som helst. Herregud så vi ser ut. Att hitta 5 fel här är svårt, att hitta 500 är destu lättare. Jag håller på att göra en Brtiney, har samma frisyr som pojkarna, deras skjortor som dessutom matchar, ja det finns hur många som helst. Här är vi i Smögen där jag spenderade min somrar när jag var liten.

image820

Nu har dom gått och blivit stiliga, unga karlar:

image821


Nu skall jag trotsa vädergudarna och träffa Daniel, en av mina tre kompisar.

Kommentarer:
Postat av: flyghäxan

Vill du älska.. ehh jag menar fika med mig när jag blir hemtvingad över helgen ?
jag har nog ingen kvar att leka med, ingen av intresse
i vart fall.. *snyft*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback