Värdelös

Vardagssupa är underskattad men idag mår jag inge vidare och så har jag gått och blivit sjuk. Sitter i bibblan efter min grupp delade ut uppgifter till var och en och de kollade på mig som jag var förståndshandikappad och verkligen inte ville ge mig något vikigt att göra. Skitsur blev jag och tog mig till bibblan för att leta upp boken där alla uppgifter till den del jag skall redovisa står. Letade, letade och letade och den verkar vara utlånad så min grupp hade visst rätt, jag är värdelös. Men vad skall man göra. Dessutom skall jag ta med mig en fil mtill redovisningen som jag inte så jag får helt enkelt hyra den. Skulle vara roligt om jag inte hittar den någonstans så jag kan toppa min värdelöshet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback