Gaaah

Ibland undrar jag om den där Ekwall har humor. Att han tänker haha där fick jag dom allt efter att ha rapporterat från fotbollsmatcher eller efter han delat av sig från sin expertis i fyrans sport. Att han tar av sig sina hemska kläder och kammar rätt håret för att säga att det blir bättre med tiden är inte alltid sant. Surfade in på tv4.se och såg något som inte var en vacker syn, inget  Style by Mats-gaaaah där inte. Läser på flashbacks forum om the one and only och några lirare  har skrivit lite smålustigt:

Har för mej att jag läste någonstans att Patrik Ekwall luktar illa. Har han problem med hygienen?
Kanske blir så om man glider omkring i en knäppt dunjacka inomhus i September.

Jag har fått intrycket att Ekwall blivit mer medveten om mode under 2000-talet, kan den iakttagelsen stämma?

Läste även det att han bojkottade Kristallen bara för att inget sportprogram blev nominerade,
Ekwall tror att han gör skillnad med att lysa med sin frånvaro, hedersgästen numero uno.

Ekwall,
Daniel da Silva samt bygglovs-matte spenderade tennisveckan i Ekwalls "villa vid havet" som han själv kallar det. Är i själva verket ett litet radhus..

Googlade: Patrick Ekwall + mode och se vad man fick upp då:




Jag tycker han är så djävla pjäsig men fruktansvärt skön, lite av TV4sportens David Brent.

Det här var nog det värsta att vakna till idag när jag satte på tvn för att jag skulle vakna till.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback