Kända människor med...

Googlade lite om kända människor som har dyslexi och hittade till den här sidan. Kolla vad det står längst ner.

Delar av kungahuset.

Jag brukar göra det när jag har lite (typ jämt) tid över och goola olika sjukdomar som aspberger (Einstein),borderline( Gynning...haha. Nej men jag tycker lite att det är som att spotta människor i ansiktet som har borderline genom att gå ut i media med en diagnos hon själv ställt. Sen kanke jag inte är jätteobjektiv), OCD (Charles Dickens, Woody Allen) och så kan jag hålla på. Och pappa säger att jag har mycket fritid.

Så det är ungefär vad jag gör nu. Googlar, youtubar videor som jag skickar till Schulman, går promenader, våldgäster Ellen (och blir utkastad en sekund senare om hon inte behöver hjälp), bakar äckliga saker och laddar ner musik. Precis som en (snart....21 oktober mina vänner...och ALEX. Våga inte ens glömma) 23åring skall leva. När man väl skall baka och gå promenader kommer jag väl åka Finlandsfärjan, ragga på Håkan som då blivit 70 år i sin lilla korvkiosksbar och ha på mig en naughtyskoluniform á la Britney Spears.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback