Pimp

Imorgon skall jag till pappa och äta middag. På han lät det som vi alla barn skulle komma och det var näst intill obligatoriskt fast man frågor om man vill komma rent retoriskt. Nu fick jag reda på att det bara är jag som skall dit för Ellen och Becka tycker de har bättre saker för sig imorgon som att se på Färjan typ. Jag vill med!!!! Skämt åsido jag skall dit för att nästabmorbror Bengt skallv komma. Pappas nästanmorbror Bengt rättare sagt. Detta är ingen vi hittat på stan utan pappas nästanmamma Kerstins bror. I med att min farfar var en pimp och haft fyra fruar, dock inte samtidigt,  så kallar vi pappas styvmor för nästanfarmor istället för det låter sötare så.

Kommentarer:
Postat av: roffarn

Hahah, tackar, vad söt du är.

jo jag vet, det finns en liten jude i mig, en jävla roffare. synd bara att ja inte kan hantera alkohol. bajs. Men du! va underbart att höra att du är glad och mår bra. hoppas det håller i sig. puss.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback