Sov knappt ...

Sov knappt någonting inatt så när valet var på att sova en halvtimme till eller duscha och föna håret blev det sömn, sova tio minuter till eller sminka mig blev det även då sömn så jag satt på vagnen och hade mascara på kinden, i ögat, på ögonlocket och mina ögonfransar var en klump men men. Föreläsningen var som vanligt intressant men ända sen jag fått min AD(H)Ddiagnos så kan jag inte koncentrera mig längre än en timme och kluddar hela tiden (min tenta borde handla om kludd, synd bara att jag inte kan måla utan det blir blommo, blommor och blommor som målas). Det kunde jag innan men det är nod det som kallas placeboeffekt. Det körde vi på en kompis på högstadiet, gav honomen flaska vatten i en vodaflasa och jag har aldrig sett en så "full" människa i hela mitt liv.

Ställde några välvalda frågor idag som alltid och känner mig inte direkt som en hjärn(stjärn...någon som sa så i Paris Hiltons program BFF)kirurg men det är en tjej som är värre. Hon räcker upp handen och när det blir hennes tur så säger hon alltid dom sa precis vad jag hade tänkt och säga. Den enkla går vi inte på för den körde jag med under hela högstadiets biologilekioner men så fick jag bara godkänt.

Ikväll skall jag ut och jag är taggad och peppad som Julia skulle ha sagt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback