Thank you

När jag och mamsen kollar på TV och det är handlar om kändisar som köper diamanthalsband för miljarder (typ) till sina föräldrar eller människor som vinner på lotto brukar jag säga att om jag hade kunnat hade jag köpt hela världen till dig. Nu precis kollde vi på nyheterna och ett insag handlade om en en kille som hade knivhuggit sin mamma. Jag sa till världens bästa mamsen, hon är verkligen världens bästa och osjälviska...själv är jag mer lik pappa....hehe, att så skulle jag aldrig kunna göra mot dig. Sen tyckte jag det lät lite konstigt, jag skulle aldrig tänka mig knivhugga min mamma det var juh väldigt snällt. Mamma kollade på mig, klappade min kind och sa tack älskling, yes det är så det fungerar i famljen Braun, man får glädjas åt det lilla.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback