Tradera

Idag var jag iväg till det hetate stället i hela Göteborg, Flatås Torg, för att hämta ut lite traderapaket och att signa upp mig på tradera var nog inte det smartaste jag gjort. Ett par jeans som satt fult, två fula väskor och en ännu fulare jacka och det kommer mera. Var inne med jackan till Becka och frågade om den var så ful som jag befara och hon började skratta och kunde inte sluta så där fick jag svar på min fråga. Frågade mamma med men hon skall alltid vara så diplomatisk och snäll och sa att den var jättefin och efter att man tatt en titt i hennes gaderob så vet man att man inte skall lita på hennes omdöme. Favoriten är att sätta på sig något ur mammas gaderob, gå ut till Alex, skrattar så vi får magknip och då skall man ropa ut mamma och säga att Alex skrattar åt dina kläder och så får Alex försöka bortförklara sig och att det är inte åt kläderna han skrattar åt utan åt mig. Fungerar varje gång och är alltid lika roligt. Nu skall jag allt ta och ringa mitt lilla hjärta som ruinerar mig i med att han alltid är pank.

Och nu till något mycket viktigare,  VARFÖR HAR INGEN INFORMERAT MIG ATT SÄSONG 3 AV DEXTER HAR BÖRJAT???

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback