Dagens fråga

Jag var så djävla ledsen, sur, arg och kände mig sviken igår kväll. Så jag sa till mamma på med skorna vi skall upp till Sisjön och så gick jag och knacka dörr och skällde ut människor jag var arga på. Första stopp Daniel, sedan Ellen och pappa. Jag var så arg att jag skaka och grät så mycket att jag knappt fick fram vad jag skulle säga. Jag vet inte om jag överreagera för jag känner mig betydligt lugnare idag. Vet inte om allt som hände igår fick mig att bli känslosam och fick upp allt jag förträngt länge. Nu kommer jag till problemet skall jag be om ursäkt. Inte till Ellen och pappa, dom förtjänar det, men till Daniel.

Fan vad
Virtanen var dålig igår. Var han full, speedad eller väldigt nervös. Sedan hatar jag hur han försöker vara kulturpretto och att det skall överväga hans fula yttre. Han är juh faktiskt fruktansvärt ful, ett ansikte endast en mamma kan älska. Där har vi det där med trevligastlistan på facebook igen.

Kommentarer:
Postat av: Julman

nää men stackare! det låter inte alls kul. hoppas du mår bättre idag, verkar ju så iallafall. ut ikväll=? puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback