Den nya Celine

Vi tror vi skall vinna VM i fotboll, ta massvis med guldmedaljer i OS och vinna Eurovision. Det är okej, man får faktiskt tro så men när halva Sverige och Idoljuryn tror att vi har en ny Celine Dion i gänget och säger det är bara hon Anna och Celine som får mig känna sådana rysningar. Jag undrar om de enda konserter de gått på inte ens är konserter utan småspelningar innan en signering på Fröluna Torg.



För övrigt älskar jag Titanic, jag älskar dyra filmer där allt är så flott och välgjort att man kan njuta av filmen utan att dess handling är tiptop. Men nu tycker jag juh om allt med Titanic för att det är den film som är mest kopplad till ens tonårsår. Den, Cluesless och två thrillers som jag då tycker var geniala, sicken vändning tyckte jag då. Och så är Kathy Bates med som den tjocka, nyrika och vulgära Molly.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback