Desperate

Jag har en kompis som känner henne men jag är ledsen jag kan inte hålla tyst längre. Hennes blogg heter A desperate sportwife och hon verkar faktiskt ganska desperat att hitta en idrottsman att gifta sig med. Det känns lite som hon borde försöka hitta sig själv hellre än andra.  Bloggen beskrivs såhär:

Respekt och ödmjukhet. Två begrepp som Aveny.se´s Andréa Lukic använt sig för att klara sig i en hårdhudad och mansdominerad värld. "Snart är hon komplett-och då smäller det" och "En av de mest lovande skribenterna" som kollegorna (rivalerna) använt att beskriva henne. Till vardags arbetar hon med att intervjua inhemska och internationella personligheter. Länkar till de nyaste finner du i bloggen allteftersom.

Jag undrar vem som sagt det som citeras. Sen har hon en webshop som får bloppis. nu att framstå som ett miljardprojekt.

Kommentarer:
Postat av: bloggbimbo

Just ja…undrade just var hon tog vägen…nu vet jag!

Postat av: anna braun

hon har nog sysslat med webshopen non-stop. skandal!

2008-09-29 @ 20:04:18
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback