En bra dag

Idag har jag varit och köpt tråkiga saker som man är så illa tvungen att ha som bastoppar i massor, strumpbyxor, mascara och sådant. Inge kul alls men ett måste om man inte vill gå runt barbent och se upp som en hora. Nu är det för kallt att gå barbent eller med genomskinliga strumpbyxor mitt på ljusa dan. På natten är allt okej hehe.

Var uppe hos pappa och fick mina NYpresenter och dom var perfekta, for real my dear. Fick dom obligatoriska I <3 NY myskläderna, ett jättefint armband med massa judiska symboler på och lite annat judiskt. Anna Braun is very happy. Det här gjorde verkligen min dag.

Ikväll skall jag äta tacos och förhoppningsvis se någon bra film så idag är en bra dag.

För övrigt tyckte min pappa mina skor var snygga så nu är det bara att lämna tillbaka dom. Han frågade sen precis som han alltid gör, vad kosta de, och då var jag tvungen att avlägsna mig. Han tycker nämligen allt över hundringen är dyrt  typ.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback