Kolla

Städade mitt rum som var väldigt välbehövligt och kollade även igenom lite saker jag skrivit under åren och jag skäms lite. Liknelser mellan mitt hjärta och det vilda havet och sådan skit men så hitta jag den här med. Ser ni vad det är? Guldmedaljen av någon billig metall som man mina killar vann i gymnasiecupen bland de andra basketgymnasium i Sverige. Fanns kanske inte jättemånga men vi, dom, utklassade alla. Något borde jag fått för allt vattenhämtande genom åren och så var jag lite som en del av laget fast jag inte spela. Alex spelade för oss båda och satt på bänken för oss båda.



En sak till, jag hatar när människor skriver att de älskar
Seinfeld som om de precis upptäckt serien för den går på femma och det är säkert det de har jag gjort. Men i med att jag är lite bättre än genomsnittligt så såg jag, skrattade och älskade dom när de visades på SVT på onsdagar back in the days. Därefter ringde jag och Alex varandra och sa vad vi tyckte om dagens avsnitt.

Jag hade Georges answering machine-meddelande  på min mobiltelefon. Nu har jag en som Daniel hatar i med att jag säger om det är Daniel så behöver du inte spela in något. Väldigt oproffsigt om någon viktig ringer men jag tycker om den.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback