Kuttersmycke

Att man bara har själv låter så pessimistisk att säga men det är dess värre nästan sant. Jag har mamma, pappa, Ellen, Becka, min moster och Alex men därefter är jag rätt ensam. Eller jag har Daniel med men han har varit så självisk på senaste så han får inte stå med utan han är mer som ett ess i skjortärmen. När man frågor vad som är viktigt hos en vän svarar de flesta att en vän skall vara lojal, trevlig, rolig men det de glömmer ta upp är utseendet. Många tjejers främsta merit är att de är vackra och det gäller inte längre som ett kuttersmycke på armen till en kille utan även kompisar. Just nu är jag trött på allt och alla och  vill sova i 100 år som Törnrosa. Jag vet inte vad som talar nu, depression, frustration eller min nya medicin.

När man tar den får man inte dricka alkohol och när hon berättade det för mig trodde jag att det var ett grymt skämt men det kanske är det nya att detoxa med addtabletter. Ingen alkohol och så kan man tappa matlusten men jag tror inte den chansen är så stor.


Kommentarer:
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Hoppas du får en trevlig tisdag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback