Rock n'roll

Nu är mamma hemma. Hon meddela att man kunde spotta Rolle vid sex så han håller ställningarna när jag är hemma. Här händer det inte mycket, ingen rock n'roll (fan vad jag skall dricka champagne imorgon om man blir Jugge-rock n'roll av det, dock aldrig ta droger som Jeff Conaway nog har gjort. Här är han på Celebrity Rehab. Det som tyvärr inte är med är att efter han snackat säger Chyna Doll "i think you have to recap och så lägger hon av värsta garvet, haha) här inte. Ringde mamma vid sex och hörde knappt vad hon sa. Hon var inte plakat utan det var så mycket ljud omkring så hon skrev ett sms att hon skulle ta ETT glas till och sen åka hem. Klockan hann bli åtta och ingen mamma var i närheten och tro mig det tar inte två timmar för min mamma att dricka ett glas vin. Mamma får vara ute hur länge och ofta som helst men inte när hon säger att hon skall komma vid sju och ha med sig pizza hem. Jag höll på att svälta ihjäl men nu är det okej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback