Sicken kille

Sicken kille Daniel är, en riktig pjäs. Igår ringde han Bennet och pratade oavbrutit om sig själv i en kvart för att sedan fråga ah just det ja, hur är det med dig och innan hon hinner svara säger han att han måste lägga på. Vi var i alla fall på Bliss och därefter Peacock och det var inget speciellt. Varken svenkul eller tråkigt men det var destu roligare att se när Daniel bjöd alla för jag visste han skulle vakna upp med ångest idag och mycket riktigt gjorde han det. Dess värre gjorde han det hemma hos mig och blev surare och surare efter varje kvitto han hitta. Därefter hitta han en 7Eleventändare och då brast det för honom, de har lurat mig, jag behövde ingen tändare, varför köpte jag en, de tvinga mig.

Nu har jag varit hos hjärnskrynklaren som vissa hippa människor kallar det och fått min ADDmedicin. Detta skall bli väldigt spännande.

Och så flyttar Ellenpellen hit idag vilket är underbart....i sådär fem minuter.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback