Succé

Jag var hos pappa igår  på Ellens kräftskiva och behövde inte alls komma vid elva utan en halvtimme innan folket anlände. Det kan ha att göra med att jag hade kläder mig men what the fuck. Jag tror till och med att jag gjorde succé igår eller i alla fall inte var så hemsk som Ellen befara att jag skulle vara. Hjälpte till lite, hällde upp dricka och sjöng med i låtarna. S-U-C-C-É med andra ord. Fick höra om tjejernas kk och jag börjar tro att jag är halvpryd. Jag har aldrig haft en kk i mitt liv och känner inget behov att ha det heller.

Åkte in till stan för att träffa underbara Nickie och så gick vi på underbara Thina. Idag har jag dess värre inte gjort succé men det är en annan historia som jag berättar om ett år när det längre inte är pinsamt och ingen kan bli sur på mig. Nu väntar jag på kinamat och sen skall jag inte göra mycket. Pappa kom hem idag och hade dammsugit NY på McCain-tshirtar. De fanns ingenstans precis som Alex sa när han var i NY och alla blev sura när pappa fråga om dom.

Kommentarer:
Postat av: thina

hej snygging. förlåt om jag bara försvann igår, men jävlar vad jag blev full. kommer dock ihåg att jag hade sjukt trevligt! det får vi göra om snart.puss

Postat av: anna braun

oh yes, väldogt snart. puss

2008-09-14 @ 22:42:18
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback