Tillfreds

Nu känner jag mig väldigt tillfreds. Det regnar ute, börjar bli mörkare ute och allt är skandal. Jag tycker om när allt är skandal, mitt liv är skandal, jag ser ut som skandal och mest av allt älskar jag att jag kan skratta åt alla skandaler. Nu skall jag ringa my brother from another brother. Hahahah älskar det, så skandalöst ghetto. 

Kommer ni ihåg killen som blev skjuten i Göteborg för några månader sedan? Nu händer det i och för sig varje dag här för tillfället men detta inträffa vid Marklandsgatan. Amela gick förbi stället där han blev skjuten där det nu finns massa ljus och brev. På en lapp stod det jag älskar dig, from a brother from another mother. Ha lite respekt för de döda sa Amela då. Hahah så rätt. Typ dagen efter det inträffa åkte vi runt med limousine där för hämta upp någon. Har inte berättat om den händelsen för jag fortfarande skäms. Limousine känns väldigt anno 2003 och Honey och inte jättemycket 2008 om man inte är B-glamourmodell.

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Killen som sköts heter Patrik. Vän till Pernilla. Hela händelsen är tragisk... men den lappen tog fan priset.

2008-09-10 @ 09:56:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback