Cash is king

Sist jag var med Svante var för länge sedan. Tror det var för tre veckor sedan så jag ringde honom nu. Han höll på att köpa öl inne på Göteborgskalaset eller Kulturkalaset eller var det heter nu. Inget är s kulturellt som öl. I alla fall hade han inga pengar på mobilen för tre veckor sedan och inte nu heller. Kan du ringa mig om 3 minuter skall bara köpa öl och har inte fyllt på med pengar än.

Vem har kontantkort längre?
Och vem fyller inte på det på 3 veckor. Ganska stöddigt ändå. Ring mig om ni vill något för jag ringer inte er.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Då missade du Hello Saferide. Bra konsert. Just nu dunkar Bob Hund fisken ur handen på käre Poseidon.

2009-08-13 @ 21:59:30
Postat av: Röven

Men kolla här... 1. Det e billigt, så länge man inte fyller på det då. 2. Man har en jävligt bra ursäkt för att inte behöva ringa till nån.

2009-08-14 @ 00:09:05
Postat av: christian

Jag har haft samma mobil i sex år. En sketen Siemens A50. Någon som kan toppa det?

2009-08-14 @ 13:37:07
Postat av: jullfitt

håller med röven.

ALLA klagar på att jag har kontantkort. fattar inte varför. så jävla bra, skönt, inga räkningar, slipper ringa, slipper svara på sms från jobbiga personer. asså comviq kompis 4 life.

2009-09-04 @ 17:00:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback