JAG HATAR CSN!

JAG HATAR CSN! JAG HATAR CSN! JAG HATAR CSN! Hur svårt kan det vara att ha EN FUNGERANDE SIDA!!!!!!! som man dessutom FÖRSTÅR SIG PÅ!!!!!!!!!!! Har samma problem varje termin så jag misstänker men vägrar att erkänna att det kanske är jag som är dum. JAG HATAR CSN! JAG HATAR CSN! JAG HATAR CSN!

Dessutom har jag fruktansvärt ont i ryggen och mammas lösning var EN ipren.

Du får inte ta fler än en Anna. Det hjälper inte mer för att man tar flera. 
Gör ni så på Sahlrenska med? När någon håller på att förblöda ger ni honom ett plåster då?


Jag har ont. Och så HATAR JAG CSN!

Ungen vet vad han har att vänta.



Och jag hatar min firre med. Han vägrar att dö. En seg djävel alltså. Snart lägger jag honom i min discosko och dansar ihjäl honom.



Såhär vill jag kunna dansa (tack Moralkaka. Bästa bloggen forever and ever). Ni behöver inte vänta på att hon skall ramla eller något utan det här är en uppvisningsvideon. Tycker du om dans, tycker du om Michele Perron.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback