Dan före dopparedan

Idag har jag varit med mamma och handlat men Frölunda Torg blev en för mäktig utmaning för mig så jag satte mig ner och väntade istället. Det var varmt och jag hade på mig världens största jacka och alla blickar av medlidande existera inte utan dom sa snarare, vad gör du här, du tar plats med dina kryckor, försvinn.

På 421 hade dom däremot rullstolar till låns och jag låna en. Kände mig lite halvt dum som när man går på handikappstoaletten för det inte är någon kö och när man går ut så är det en rullstolsburen man eller kvinna utanför. I alla fall körde mamma rullstolen lika bra som hon bil och ställde mig lite här och där.

Nu blir det uppesittarkvällmys med familjen vilket nu för tiden betyder att man sitter framför samma TV men med varsin dator i knät.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback