Emma Andersson my löve

Emma Andersson är med i Förkväll. Jag tror inte ni förstår min kärlek för henne.  Jag älskar henne. Hon kanske inte är jättesmart men hon är sååååå söt, sååååå snygg, sååååå charmig, såååå rolig och såååå gullig. Hon är allt Gynning inte är. Genuin.

Sådant märker man på människor. Precis som man vet att Tyra Banks är världens jobbigaste bitch och Johnny Depp är en helgo familjefar. När man läser biotidningen innan filmen sätter igång brukar jag peka på kändisar som är helgoa och dom som är onda. Pappa brukar bara kolla på mig och skaka på huvudet. Men man ser sådant.



PS! Är seriös.

Kommentarer:
Postat av: Mia

Håller med! Jag känner precis detsamma. Tycker framför allt att det syns på personens ögon, kändis eller inte. Jag har prickat rätt ganska många gånger, olyckligtvis i vissa fall!

Inte för att vara elak, men jag tror att Tyra Banks är en riktig fullblodshäxa. Hycklare med för den delen, men det behöver man inte kolla på ögonen för att fatta!

Postat av: Erik

Emma har en jättenäsa och det gör henne till en ond häxa!

2009-12-05 @ 10:46:02
Postat av: anna braun

nej jag älskar emma.



det är nog därför så många kändisar alltid har på sig solbrillor

2009-12-06 @ 03:31:21
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Janne

Tycke nästan du har rätt i allting men denna gången är du ute och cyklar.

2009-12-08 @ 10:16:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback