I prooomise

Världens bästa Alex landar på svensk mark imorgon. Dess värre i Stockholm men han skall ner till Göteborg under mellandagarna. Pratade med honom idag och han lät nästan lite osäker, som om han kanske inte kommer. Utan att vara för egenkär tror jag att det kan ha med min fot att göra men jag lovar att jag skall skärpa mig. Jag skall skutta land och rike runt för din skull och vi skall kunna leka, gå ut och göra allt annat som vanligt.

En av mina bästa minnen med Alex är från när jag och Daniel vara nere på Mykonos för att semestra med Alex. Han vägde något kilo mer då än nu, eller om jag säger såhär, han köpte glass till oss på flygplatsen eller Mykonos lilla landningsbana när vi skulle komma men åt upp alla glassarna själv under de fem minuter det tog för mig och Daniel att hämta väskorna. I alla fall. Vi var ute och dansa och Alex stod och åma sig mot en strippstång. Yes, siree, Bob. Sekunden senare stod han på dansgolvet med strippstången i handen istället, han hade lyckats att få en stolpe som är fastborrad i både golv och taket att ge vika. Sen satte hans mamma honom på en diet och han blev modell men det är en annan historia.


Kommentarer:
Postat av: TROGET BLOGGFAN

wtf har han pissat på sig på bilden?

2009-12-22 @ 14:40:15
Postat av: anna braun

förhoppningsvis inte men jag vet inte


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback