Bad boy for life

Djävla Weeds. Jag som ville att Nancy och gangsterbossen skulle leva lyckliga i alla sina dar. Bad boys.....mmm. Killar som tror att bad boys är ute och att det känns lite 90-tal har ingen aning om vad de talar om. Bad boys blir aldrig ute. De skall helst ha en komplicerad relation till sin familj, vara konstnärliga och någonstans mittemellan ett geni och spritt språngande galen. Tragiskt men sant.

Den senaste bad boyen jag träffa på vad i och för sig inget av ovanstående när jag tänker efter. Han var bara galen. Och skulle begå självmord genom att hoppa från Älvsborgsbron. Halllååååå, överdos är så mycket coolare. Hehe.


Kommentarer:
Postat av: Sarah

Åh jag har inte sett de två senaste men nu har du spoilat det! Argh!



Jag vet inte var jag bor nånstans men jag vet att jag är i gbg inte nu till helgen men nästa så då lär vi sammanstråla. Har du fått mitt nya nummer?



jag har ditt iaf så jag drar iväg ett sms under dagen.



Saknar dig.. puss

Postat av: B

Bad boys har väl aldrig varit ute? eller ja det var ju det du sa.

2009-07-28 @ 21:52:07
URL: http://averagerob.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback