Bloggsuccé

Parisa har börjat blogga på Nöjesguiden. Grattis lillen. Och Farzad och Ramin bloggar som bekant på finest sedan någon vecka tillbaka. Är så glad för er skull. Så glad att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Kanske ut på balkongen och hota om att jag skall hoppa. Hehe. Nej men grattis kompisar.

Men blir du sådär jobbigt Nöjesguidenpretto hatar jag dig Parisa. Och om Farzad och Ramin börjar hänga frenetiskt med Erwik och Robinsongänget hatar jag er med.

Jag har något jag kan skryta om dock. Blondinbella följer mig på twitter. Alltså THE BLONDINBELLA. Kul bara att det med 110% inte är hon.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Varför tittar du åt ett annat håll? Vi finns ju här. Vi som läser din blogg varhelst den landar.

2009-06-30 @ 18:38:21
Postat av: Kattis

Precis, vi är ju här!

Postat av: anna braun

jag menar inte så. JAG ÄLSKAR JUH ER!

2009-06-30 @ 19:59:12
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Hallå du borde ju börja blogga nånstans du med, din blogg är roligare än Farzad och Ramins!

Inte på avenyn.se eller vad det heter bara för den sidan är inte så himla cool.

2009-06-30 @ 20:59:04
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: sebbe

du är ju fortfarande bäst Anna! du är en lisa för själen helt enkelt!

kommer aldrig sluta läsa din blogg :D

2009-06-30 @ 21:18:06
URL: http://eyedamage.blogg.se/
Postat av: jakan

kör ditt egna race( okej då möjligtvis med vesslan) inget stureplan , avenyn eller annan skitsida där csn stekarna hänger.

2009-07-01 @ 01:14:13
Postat av: Schmitt

jakan: "csn-stekarna" .. HAHAHA så roligt (Linda Rawsing)

2009-07-01 @ 12:50:33
Postat av: Robert

Haallåå Anna! Vart har du tagit vägen? Jag saknar dig.

2009-07-12 @ 23:15:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback