Mot havet

Väntar på att bli upphämtad av papsen. Jag (tönt), pappa (töntigare) och Ellen (töntigast) skall ut på havet och BADA. Inte ha på sig läppglans och se till att håret ser fint ut. Kanske fiskar några krabbor för nostaligins skull.

Några av dagens möjliga scenario:
Skrapsår när jag hoppar i land. Anna hoppar. Det är du bäst på. Bäst av alla. Blink Blink. Översatt: Jag vill fan inte riskera att slå mig)
Bråk över mitt egetkompenerade spel
Jag och pappa ovänner
Jag och Ellen ovänner
Pappa och Ellen ovänner
Pappa, jag och Ellen ovänner

Tog med mig några krabbor hem i smyg en gång. Det var inte populärt. Mamma och pappa uppskattade det inte och krabborna uppskattade inte sötvatten. Att alla skall vara så kräsna. Min firre har börjat äta upp stenarna i glasskål. DIE FISH, DIE!

Kommentarer:
Postat av: Reklamare

Då ser vi fram mot lite "bikini-shots" från stranden sen då Anna!

2009-06-24 @ 11:33:27
Postat av: tovis ansjovis



Fiskade krabbor igår och det var bottennapp. Hittade en död stackare och två döda öronmaneter.

Önskar dig bättre lycka!

Tänkte mest hälsa att jag var i dina hoodz med Z förut och gick vilse i jakt efter Blommans närköp (don´t ask). Det var svettigt och främmande och jaa jag kände mig lite rädd när jag inte var i mitt territorium. Puuuss

Postat av: jakan

Haha störtskönt, la också krabbor i sötvatten när jag var liten, otacksamma jävlar.

2009-06-24 @ 21:52:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback