Typ

Vad fan är det som låter undrade jag. Det är en luftballong svarade imn syster och jag ställde mig på balkongen. Vad i heeeelvete håller dom på med. Känner dom för att komma förbi på en kopp kaffe.

Man ser inte det på korten men minuten innan kunde jag i princip utbyta artighetsfraser med dom. Så nära var dom. Typ. Nu ser ni kortet och tänker va fan. Men jag sa tyyyp.




PS! Min mamma tog ett glas vin till nu. Snart kommer hon väl sätta sig på nästa tåg upp till Stockholm och stalka Caroline af Ugglas med den faaaaantastiska rösten.


Kommentarer:
Postat av: Lizzie

Hallå jag måste bara fråga. Var det du som hade ramlat på Lounge(s) ? Jag gjorde också det, på min födelsedag. Kul!

2009-06-21 @ 22:55:24
Postat av: addeboiii

typ löfbergs lila reklam

2009-06-22 @ 14:35:54
Postat av: jkb

Heter din mamma Eva?

2009-06-22 @ 15:31:45
Postat av: anna braun

jkb: japp och min pappa heter adolf hitler.



lizzie: om mitt minne inte sviker mig så snubbla jag nog i loungetrappa för två år sedaan. inget snyggt svandyk dock

Postat av: jkb

Antog detta, nej då var tvungen att göra en fattig onliner, tack för en grym blgg ananrs!

2009-06-22 @ 16:18:05
Postat av: Lizzie

Shit då har vi träffats! Eller träffats.. men vi sågs på Lougne(s) så sa vi att det var svårt att gå eftersom klackarna fastnade i golvet. Sen berättade vi om våra fadäser..

Hahaha som vi har skrattat åt trappramlet!

2009-06-23 @ 00:18:40
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: anna braun

jkb: tack så mycket

lizzie: lösenord till din blogg så man får se vem du är?

2009-06-24 @ 01:54:39
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback