Man skall ha det såhär när man har det som sämst



En fantastisk dag utan några bråk som helst. Bara trevligheter. Och när jag började hitta blåmmusslor kunde man inte få mig att gå upp ur vattnet. Var nere i någon timma och letade e´fter fler och fler blåmusslor. Fick kanske 5 kg som jag tänkte ge till mamma. Pappa hade läst att de var farliga och innehöll kemikalier som i värsta fall kunde göra en förlamad. Jag tackade snällt till mamma och gav henne destu mer. Måste ta hand om ens hårt arbetande mor. Hehe.

Nej, vi slängde dom och jag som var så hungrig började nästan gråta. MAAAAAAT. NUUUU.

Dagen var underbar och jag sa något så töntigt som såhär skall man ha när man har det som sämst. Tjena anna 57.



En del av fångsten. Blev helt exalterad när jag hittade. Behandlade dom som guldklimpar (med giftiga kemikalier då)
  
 

Här är smidiga jag på jakt efter mer blåmusslor med kemikalier



Sen har vi den obligatoriska bilden alla bloggare lägger ut när de varit på havet eller stranden. Ellen förstörde den dock för hon vill frysna ner sig av min kropp då hon inte bada



Pappa bada



Medan Ellen var osocial

Kommentarer:
Postat av: addeboiii

ser trevligt ut

2009-06-25 @ 12:01:19
Postat av: Lulzruflz

BOOBS !

2009-06-25 @ 15:10:24
Postat av: Anonym

Vad säger man???? Love-ly!

2009-06-25 @ 23:10:11
Postat av: Ego

Din syrra kunde gott vända sig lite mot kameran när hon blir fotograferad.

Beklagar benamputationen(bild3). Snyggt det som blev kvar i a f

2009-06-26 @ 05:54:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback