Vuxet

Midsommar firades med tre jag skall döda dig-sms till Daniel när han var försenad och inte svara. Hans mobil hade tydligen pajat så när den är fixad kommer han få sig tre överraskningar. Precis som en Kinderöverraskning.

Sen var jag hos en kompis där fler kompisar var och tjöööta, spela spel, åt, drack och spela spel. Väldigt moget och vuxet. Precis som många andra som kommit upp i åldrarna. De vill fira Midsommar lite mer vuxet. Själv hade jag lika gärna haft en dunderfylla men så blev det inte detta år och jag är väldigt tacksam för att jag fick komma.

Kommentarer:
Postat av: tovan



Är väldigt glad att du kom! Till mitt försvar hade jag en dunderfylla dagen innan och min skjuts till orust senare på kvällen bangade ur. what to doo. Älskar midsommarfylla! puuuss

Postat av: amela

Du är ju bara sur och grinig för att du inte vann!

2009-06-20 @ 23:04:39
Postat av: Maral

great.. nu blev jag DÖsugen på kinderägg.

FAN. :D

2009-06-21 @ 01:36:45
URL: http://maral.bloggagratis.se/
Postat av: anna braun

amela: men hon vann ed 30 ponäg. något lurt är det allt



maral: va bröllopsfina ni var.

2009-06-21 @ 15:51:03
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback