Jag diskrimerar ingen, jag hatar alla

Om ni vill veta så hatar jag:

Människor som handlar second hand och skryter om det.
Pratart nostalgi när de är 18 år.
Dricker röd vin och kallar det rödtjut.
Människor som tycker om Kent.
Som skriver i sin blogg att de sitter på golvet i vardagsrummet och har tänt levande ljus när de antingen ligger i sängen med två värstinglampor riktade mot dataskärmen.
Människor som tar bloggkort när de badar.
Alla som läser en bok och känner sig tvunga att berätta det för alla.
Alla som går på tretton möten varje dag som innehåller 13 kaffe och hur hade du det i helgen -prat. Bara. Det kallas att umgås kära vänner.
Housemusik. Ledsen Nickie men jag hatar det. Man får gärna spela Brittan eller riktig smör-RnB.
Mig själv. Halvt. Känner att jag inte fyller någon funktion i någons liv numera. Eller för mamma då men jag menar jag har ingen funktion i samhället. Dör jag så blir väl CSN sura över att jag inte betalat tillbaka mitt lån men annars inget.
7Elevens pris på Doritos Chips. 32 kronor. Okej om man är full men när man köper sådant nykter tycker man det är lite väl dyrt.
Att jag är pank. Alltså leta efter pantflaskor i soptunnor-pank.

Tycker om:

När pengarna kommer. Då skall jag och bjuda Kärztin på något gott att äta och skall få sina cider medans jag dricker något coolare. Kanske kan slå in en dyring tvålbit  till dig. Du yckte om Nango märkte jag.
Helgen. Något händer väl.
Att jag ännu inte har sett veckans Mad Men, NIP/TUCK och Friday Night Lights
Vattenmelon & ananas är på bra-listan. Och hallon och blåbär.


Kommentarer:
Postat av: måns

Instämmer på alla punkter. Lite svårt att hålla koll på bloggar, när jag bara följer typ 5-6 stycken. Men jag litar på ditt omdöme och hatar dom också..

2009-11-10 @ 21:23:29
Postat av: kärztin

hahahah, du fjäskar nu ju... I liiiike:P

2009-11-11 @ 01:25:28
Postat av: Hang the DJ

Definiera housemusik.

2009-11-11 @ 09:15:00
Postat av: Kent, Malmö

Va varför får folk inte tycka om mig? =(

2009-11-11 @ 10:55:45
Postat av: Kompis

Friday night lights:D Tim Riggins sötaste killen på planeten...

2009-11-11 @ 11:19:07
Postat av: christian

priserna på folköl. de måste man hata. kostar ju för bövelen ofta till och med mer än starköl på bolaget.

2009-11-11 @ 13:37:30
Postat av: Anonym

Kolla dig själv i spegeln

2009-11-11 @ 16:26:28
Postat av: anna braun

ja kärztin nu när jag märkt vilket djävla humör du har vågar man inte göra annat



housemusik: dunk, dunk, dunkadunk och så låter det så, dvs likadant, hela tiden



jag har aldrig förstått mig folköl. smakar som stark öl men man blir inte full. snacka om att köpa grisen i säcken



skall ske. skall kolla mig i spegeln på direkten



Postat av: Anonym

House-musik låter inte "dunk, dunk, dunkadunk". Det låter "umpfh, umpfh, umpfh, umpfh".

2009-11-12 @ 19:52:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback