LYCKA!

För tre veckor sedan fick jag ut en ny mobil på försäkringen och igår blev jag rånad. Två stycken tjejer, turkar, tog min mobil och jag har aldrig känt mig så hjälplös i hela mitt liv.

Ungefär så lät förklaringen till min mamma igår när jag tappat bort min mobil. Igen. Vad skulle jag säga? Att jag hade tappat bort den? Ich don't think so. Men någon vänlig själ hade lämnat in den i baren så innan jag gick frågade jag om de fått in en mobil och bartendern svara ja.

Vad har du för någon?
En SonyEricsson.
Vilken modell?
GKL500M. Nej jag har ingen aning.
Okej.


Och så gav han mig den. Den såg ut som min i alla fall men var avstängd och jag kan inte min pinkod. Mamma var i stan så jag åkte mammaskjuts hem, letade reda på min pin-kod och bingo. MIN MOBBE! LYCKA!!!!!

Idag fick jag dock berätta att jag ljög lite igår om hur min mobil försvann. Förlåt alla turkar för att jag utnyttjade er i min fabricerade mobilstöld.

Kommentarer:
Postat av: amela

HAHA

2009-11-23 @ 00:46:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback