Hello lobsters

Att säga att man är fast eller strandad i NY kan låta live konstigt. Det låter negativt men det faktum är faktiskt att man blir stressad av att inte få några nyheter om vad som händer, mediciner tar slut, skola och jobb och även pengar. Att ta oss till Europa någonstans med något annat flygbolag skulle kosta oss 3000 dollar per person sa någon nu när priserna gått upp så mycket vilket skulle bli över 100 000 för oss. Förhoppningsvis kommer vi till Bryssel inom de snaraste dagarna och där kanske vår svåger skall hämta oss. En liten resa på 120 mil enkel resa. Själv har jag inga problem alls att vara kvar här utan tycker det bara är synd om min älskade familj mår dåligt. Har varit och ätit på vår favoriterestaurang ikväll och skall sova snart.

Kommentarer:
Postat av: Janne

Känner mig lite träffad. Har gått hårt åt dig för att du bara vill hem men klart det är jobbigt med. Åk nu Kenny Kramer tours så kan du åka hem sedan.

2010-04-21 @ 10:59:51
Postat av: Anonym

Inget slår Donken i sitt eget hemland.

2010-04-21 @ 19:01:17
Postat av: Frida

På tal om Donken (ovan), har du käkat där i NY? Har de dipp? Har hört rykten om att dipp till strips osv endast är något vi har i Sverige..

2010-04-21 @ 22:17:57
Postat av: anna braun

janne ja gör det. hehehe. var faktiskt aldrig inne på donkan något. dåligt av mig.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback